Март 2024
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Сейчас на сайте

Сейчас 16 гостей онлайн

Ткач не тільки «доспівався»,але і «досвітився».

Происшествия

За повідомленням прес-служби Держфінінспекції в Херсонській області, комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Херсонміськсвітло» Херсонської міської ради, як показала ревізія, проведена Держфінінспекцією в Херсонській області (колишнє КРУ), порушило фінансову дисципліну на загальну суму понад 4,3 млн грн за період з червня 2010 по листопад 2011 років. Підприємство, засноване на комунальній власності територіальної громади, володіє і користується майном для ведення господарської діяльності, а саме експлуатує, ремонтує і реконструює електромережі зовнішнього освітлення міста.Натомість маємо переконливі докази фінансових інспекторів: за поточне утримання рекламних об’єктів недоотримано доходу загалом на суму 45,36 тис. грн. Причина криється в неповному нарахуванні Підприємством сум на оплату за обслуговування рекламних точокІнвентаризація проводилася Підприємством раніше на незадовільному рівні. Ось чому ревізією виявлено нестачу товарно-матеріальних цінностей на суму майже 27 тис. грн. і водночас лишки на суму понад 63 тис. грн.

На балансі підприємства перебуває 10 біотуалетів, утім на його території «маякує» лише один! Можливо читача зацікавить питання: де ж знаходяться 9 біотуалетів, власником яких є територіальна громада? Чому ж такі обставини не цікавили раніше, до ревізії, міську раду як власника вказаного майна?

На складі замість демонтованого проводу довжиною 10,46 км було в наявності тільки 4,2 км. Куди ж поділися величезні матеріальні цінності? Під час ревізії встановлено, що фактично кабель не демонтовано. В той же час у відповідних актах фінінспектори побачили завищення вартості робіт з демонтажу на суму 10,31 тис. грн.

З міської казни у 2011 році, наприкінці травня, за рахунок бюджетних коштів, придбано трактор з косаркою на загальну суму 82,33 тис. грн. Проте більше чим півроку придбана техніка не використовувалась, адже жодного подорожнього листа на даний транспортний засіб не оформлено. Навіщо ж тоді було витрачати дорогоцінні кошти громади?

Роками не експлуатувалася власна авто мийка «Херсонміськсвітла» за призначенням (при цьому за рахунок коштів Підприємства неодноразово оплачувались послуги з миття автомашин на стороні).

На освітлення і обслуговування необлікованих світлофорів, розташованих на перехрестях вулиць Перекопська — Чекістів та 40 років Жовтня295 Стрілецької дивізії необґрунтовано витрачено бюджетні кошти. Зате надміру відшкодовано бюджетні гроші за електроенергію, спожиту базою Підприємства на суму понад 35,5 тис. грн.

У 2011 році, без проведення тендерних процедур, придбано паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 122,8 тис. грн та електричні лампи на суму майже 2,5 тис. грн.

Під час обстеження вулиць в межах міста та його передмість, де реконструйовано ділянки мереж зовнішнього освітлення, зафіксовано завищення обсягів виконаних робіт на загальну суму понад 33 тис. грн. У 2011 році підрядна організація «накрутила» вартість виконаних робіт на загальну суму 144,9 тис. грн. Низкою бухгалтерських документів не підтверджено виконання робіт і витрачання чималої бюджетної суми. Приміром, іноді в договорах на капітальний ремонт міських вуличних електромереж не вказано і не враховано діючі нормативи, покладені в основу розрахунку вартісних показників і договірної ціни.

Підприємством повністю відшкодовановитрати працівникам по лікарняним листам на суму понад 23 тис. грн., навіть ту частину, яку має відшкодовувати фонд соціального страхування!

Напрошується «гіркий» висновок: оперування бюджетними коштами на муніципальному рівні потребує суттєвого вдосконалення і на рівні міської влади, і зі сторони більшості місцевих бюджетних організацій та підприємств. Тому головним завданням й надалі залишається публічний фінансовий контроль за використанням обігових коштів та матеріальних цінностей, попередження й недопущення різнокаліберних бюджетних правопорушень.

Між іншим, на території міста функціонує близько 8 тисяч точок освітлення. Проте відшкодування виробничих витрат на їх утримання і технічне обслуговування проводиться частково, тобто не в повному обсязі, максимум на 3 тисячі світлових точок на місяць, виключно за рахунок коштів Херсонської міської ради. Упродовж періоду, що ревізувався, поза Підприємством «пролетіло» надходжень на загальну суму на 3 млн 699,1 тис. грн.

Херсонському міському голові направлено листа щодо розгляду питання про доцільність перебування директора Підприємства на займаній посаді. Матеріали інспектування передано на розгляд правоохоронним органам.

 
Опубликовать ссылку на статью:

Поиск по сайту

Прогноз погоды