Підтвердження статусу — міста корабелів

Разное

Сьогодні, 22 березня, відбувся урочистий мітинг з нагоди  закладки третього судна серії танкерів – продуктовозів проекту RST27  для групи компаній SVL (Мальта).

Директор Херсонського суднобудівного заводу зазначив, що сьогодні на заводі залишилась одна проблема – брак професійних робітничих кадрів. Для вирішення цього питання для спеціалістів створюються всі умови: достойна заробітна плата (зварювальники – 4,5 тис. грн/місяць, складальники – 3,8 тис. грн/місяць), забезпечення житлом, додаткове навчання, тощо.

Довідка. Танкер призначений для змішаного (ріка-море) транспортування наливом сирої нафти й нафтопродуктів, у тому числі бензину, без обмеження по температурі займання, із забезпеченням перевезення вантажу з підтримкою температури 60°С. Забезпечується одночасне перевезення 2 сортів вантажу.

Габаритна довжина судна — 140,85 м, ширина −16,86 м, висота борту — 6 м. При осадці 3,6 метра в ріці дедвейт становить 5378 тонн, при осадці 4,2 метра в морі дедвейт  6980 тонн.