Херсонгаз реагує на звернення громадян.

Разное

Протягом     лютого  2012 року   до  ПАТ  “Херсонгаз”  надійшло    понад 120  звернень  від мешканців    області

У  лютому  2012  року  від  мешканців  обласного  центру  до  ПАТ  “Херсонгаз”   надійшло   126   письмових звернень.

Громадяни у своїх листах  порушували  питання    про  здійснення  перерахунків за  фактично спожитий об'єм газу, пільгові тарифи на  газопостачання.


Мешканців  цікавили  питання  про  роз'яснення  діючих тарифів, ремонт лічильників та відновлення будівельної документації, встановлення  газового обладнання.

Також   опрацьовано   2  письмові та  1  усна   скарги на працівників підприємства. За фактами  перевірки  заяв від  громадян вжито   низку адміністративних   заходів.